Min vei

– WEEKEND –

Har vært litt dystert her på bloggen de siste dagene, sånn er det jo noen ganger med en depresjon og jeg ønsker å vise frem virkeligheten. Heldigvis er jeg på vei oppover og har også gode dager!

I kveld skal jeg kose meg med gode venninner, vi skal spise ute på Rent Mel (økologisk! ♥) og på Stand Up Show på Latter, så jeg gleder meg veldig! Har aldri vært på Rent Mel så krysser fingrene for at det blir bra, da jeg er en all-in øko fan (hehe).

Min null-alkohol-plan røk dessverre tidligere denne uken når jeg hadde besøk to døgn av to gamle venner fra Australia. Hadde glemt bort at de skulle komme når jeg satte meg det målet og spesielt på tirsdagen når de hadde mange norske venner (av dem) på besøk i min leilighet så var det fint å kunne kose meg med litt vin. Jeg er vanligvis veldig utadvendt men så mange ukjente i min leilighet var ikke det beste for meg akkurat nå. Jeg reagerer fortsatt en del på lyder og blir veldig «stresset» når det skjer mye rundt meg, og da kan alkoholen roe ned alle inntrykkene litt. Det føles som en liten trygghet akkurat nå hvor jeg er så super-reaktiv til alt rundt meg og reagerer så fysisk på det som skjer. Jeg føler meg ikke nødvendigvis stresset i hodet, men kjenner at hele kroppen pumper seg opp som om den gjør seg klar til kamp. Så, nå som målet har røket uansett, tenker jeg å ta noen glass vin i kveld også. Jeg er heller veldig nøye på å begrense det (tenker maks tre glass) og har en klar planen for dagen etter. Så dette skal gå bra, dette skal jeg klare! Gleder meg veldig til i kveld.

Håper dere får en flott helg, og setter av litt tid til dere selv! ♥

xoxo, Moni

2 thoughts on “– WEEKEND –

  1. Du skriver jo kjempe fint selv! Det er litt slik jeg har hatt det denne uken også, nytter faktisk ikke og » alltid være flink pike». Håper du hadde en kjempe fin helg med gode venner 🙂 Du virker jo så jordnær og god! klem

    Lik

Legg igjen en kommentar

