Everyday Life

Monday Boost

I dag var det ganske tungt å komme i gang, så etter at jeg kom hjem fra akupunktur-timen min (sliter litt med bihulene) trengte jeg et realt boost. Er veldig motivert for å spise mer næringsrikt om dagen så da slo jeg til med en smoothie bowl med en blanding av to forskjellige smoothier. De var basically bare satt sammen av alt jeg fant som jeg tenkte det var lurt å få i seg, men på tross av null oppskrift eller rød tråd ble det faktisk skikkelig  godt!


OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Om bare noen timer skal jeg på kurs hos Røde Kors, og snart er jeg klar til å bli flyktningguide! Jeg gleder meg sånn til å komme i gang, det blir så spennende.
Håper dere har en knall start på uka! Go kick ass

One thought on “Monday Boost

Legg igjen en kommentar

