Everyday Life · Inspo

Kjærlighetsdagen ♥

– Alle bildene i dette innlegget er brukt som inspirasjon, og ingen av dem er mine. –

nameallthethings2

Denne treffer meg alltid så sterkt.. Vi må ikke glemme oss selv!

Uansett om du er singel eller i et forhold, alene eller sammen med noen i kveld – så håper jeg du benytter anledningen til å gi kjærlighet ikke bare til de rundt deg, men også til deg selv! Det er bare sunt, fint og godt å prioritere seg selv også!

Selv har jeg hatt en veldig fin dag, og skal henge med den fine mammaen min i kveld! Etter å ha vært «flink» og gått tur i dag (det er jo ikke alltid det frister nå, men jeg har klart å komme meg ut i dag likevel) skal jeg belønne meg selv med favorittsjokoladen min og en film! Jeg jobber jo med å bli bedre på å gjøre stas på meg selv og prioritere meg selv, og dette er jo en fantastisk dag til å øve seg på nettopp det. ♥

Jeg vil enda en gang takke for all støtte her på bloggen, og for alle gode ord dere sender meg. Dere er så fine! Tusen, tusen takk.

♥ Håper dere får en fantastisk, kjærlighetsfylt dag dere også! ♥

2 thoughts on “Kjærlighetsdagen ♥

Legg igjen en kommentar

