Inspo

Salty Beach

De siste dagene har for meg gått med til Rio, den lille valpen min! Det er helt rart bare å skrive det – valpen min. Venner meg fortsatt til tanken på at nå skal han bli her hos meg, og at han er min og det er min oppgave å ta vare på ham. Men det er utrolig kos! Jeg kjenner jo at det også blir mye jobb, men han gir meg allerede  mye glede. Hvis du har lyst til å se bilde av ham, har jeg lagt det ut på instagramprofilen min; @lykkejeger1 .

Ellers har jeg kjent på inspirasjonen igjen i det siste, og spesielt er det dette med lysere tider som gir meg håp og glede (det er det vel for mange nå!). Jeg har drømt meg bort i sol og strandbilder og gleder meg til tiden som skal komme. Så her kommer litt salty inspo – håper disse bildene gjør dere like håpefulle i ♥ som meg!

For litt mer – bildene i forrige innlegg er fra samme inspomappe. 

Ønsker alle en fortsatt god søndag og en flott, ny uke! ♥

Legg igjen en kommentar

